Γίνε Μέλος | Σύνδεση  Αναφορά προβλήματος            

  ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΛΑΡΙΣΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΠΑΤΡΑ, ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Αρχικά πόλεων Α  Β  Γ  Δ  Ε  Ζ  Η  Θ  Ι  Κ  Λ  Μ  Ν  Ξ  Ο  Π  Ρ  Σ  Τ  Υ  Φ  Χ  Ψ  Ω   

     

Σύνθετη Αναζήτηση
Για κινητά  www.gasprice.gr/m



Συζητήσεις- Κανόνες λειτουργίας
Ψάξε στις Συζητήσεις
Επέλεξε Κατηγορία
Ταξινόμηση
Άλλα θέματα της ίδιας κατηγορίας

Υγραεριο και φθορα στις βαλβιδες
Απαντήσεις (18)        Νέο Θέμα               Παρακολούθηση θέματος          Νέα Απάντηση

Παρακαλώ!
Διαβάστε τους κανόνες πριν συμμετέχετε. Όσο δίκιο και να χει κάποιος δεν επιτρέπεται να εκφράζεται απρεπώς. Μας ενδιαφέρουν οι επικοδομητικές συζητήσεις με επιχειρήματα και προτάσεις και όχι βρισιές και αναθέματα. Δεν λύνονται τα προβλήματα έτσι.

« Προηγ. 1 Επόμ. »


250
ERIMITIS 12/03/2011 11:04:00 μμ


Καλησπερα σε ολους.Εχω ενα τουοτα αβενσισ μοντελο 07 εχω υγραεριο εδω και 9 μηνες και παρουσιαστηκε βλαβη σε εναν κυλινδρο.Συγκεκριμενα το αμαξι στο ρελαντι δεν κραταει σταθερα τισ στροφες.εχει παρουσιαστει σε κανεναν αλλο παρομοιο γεγονος?



330
gabriel1973 08/04/2011 12:49:00 πμ


Βασικα οση θερμοκρασια και να ανεβασει το αυτοκινητο φιλοι μου,αν εχει καλο βεντιλατερ και ολα τα υπολοιπα ...θερμοστατες,ψυγεια κτλ σε καλη κατασταση αντεχει σε κανονικη λειτουργια για καποιο χρονικο διαστημα μεχρι να καταστρεψει τα σωθικα του αυτοκινητου!!Ειναι ξερη εκρηξη και δημιουργει μεγαλη τριβη που δεν αντεχουν ολα τα αυτοκινητα.Ειδάλλως ζητηστε αυτον που το τοποθετει να αναλαβει οποια βλαβη δημιουργηθει στο εσωτερικο ως εγγυηση και δε τον βλεπω να βαζει την υπογραφη του..εκτος κι αν κλεινει την επομένη....







18760
grego 05/04/2011 9:44:00 μμ


Οπως αναφερει (παραθετω το κειμενο αν δεν το προσεξες) λεει οτι το προβλημα θα παραταθει με την χρηση καποιου προσθετου λιπαντικου οχι ομως σε υπερβολικη δοση διοτι]θα προκαλεση προβλημα στο καταλυτη.

Α)
When two Microwelded surfaces are pulled apart, molecules of metal are pulled from both, resulting in surface damage. Μετά από παρατεταμένη επιφανειακές φθορές λόγω Microwelding το κεφάλι της βαλβίδας και θέσεις οι οποίες δεν μπορούν να παράγουν ένα αεροστεγές σφράγισμα πια. After prolonged surface damage due to Microwelding the valve head and seat may not produce a gas tight seal any more. Ο απλούστερος τρόπος για να προληφθεί ή να επιβραδυνθεί Microwelding είναι να προσθέσει «Dirt» για τις επιφάνειες των δύο τεμάχια μετάλλου. The simplest way to prevent or retard Microwelding is to add 'Dirt' to the surfaces of the two pieces of metal. Ότι «Dirt» θα μπορούσε να είναι το λάδι που χρησιμοποιούμε για να σταματήσουμε τα πράγματα κατάσχεση επάνω, θα μπορούσε να είναι πολωνικά ή βαφή κάποιου είδους, θα μπορούσε επίσης να είναι η αιθάλη που παράγεται από την καύση ορισμένων καυσίμων. That 'Dirt' could be the Oil we use to stop things siezing up, it could be Polish or Paint of some kind, it could also be the Soot produced by burning some fuels. Είναι βολικό το γεγονός ότι Βενζίνη καύση παράγει πολλά άνθρακα (αιθάλης), ενώ είναι λίγο ενοχλητικό ότι το υγραέριο καίει πολύ καθαρότερο από τη βενζίνη και δεν αφήνει Carbon καταθέσεις. It is convenient that Petrol combustion produces lots of carbon (Soot) whereas it is a little inconvenient that LPG burns much cleaner than Petrol and does not leave Carbon deposits. Έτσι, η καθαρότερη καύση του υγραερίου και άλλα καύσιμα (CNG για παράδειγμα) μπορεί πραγματικά να προωθήσει Microwelding. Thus, the cleaner combustion of LPG and other fuels (CNG for instance) can actually promote Microwelding

Β)

Microwelding can be avoided, at least in part, by having the valve head and seat made out of metals that are as dissimilar as possible. Carbon χάλυβα, βαλβίδες και Stellite καθίσματα παρέχουν μια καλή λύση εδώ. Carbon steel valves and Stellite seats provide a good solution here. Ένα άλλο όπλο στην καταπολέμηση της Microwelding οπλοστάσιό μας παρέχεται από πρόσθετα καυσίμων, όπως η «Flashlube». Another weapon in our anti-Microwelding arsenal is provided by fuel additives such as 'Flashlube'. Αυτά έρχονται με τη μορφή φωτός Oil η οποία, εάν εισαχθεί στην σωστή δοσολογία μπορεί να λιπαίνετε την κεφαλή της βαλβίδας / αντιμετωπίζει έδρας και την πρόληψη της διάβρωσης. These come in the form of light Oil which, if introduced in the correct dosage can lubricate the valve head/seat faces and prevent Erosion. Επίσης αξίζει να αναφερθεί είναι ότι το πετρέλαιο Flashlube τελικά θα καεί. Also worth mentioning is that the Flashlube oil will eventually burn. Όταν το κάνει, θα αντικαταστήσει το ελλείποντα αιθάλη (Carbon) που μπορεί να κάνει πολλά για την πρόληψη Microwelding. When it does, it will replace the missing Soot (Carbon) that can do a lot to prevent Microwelding. Ένεση αυτές τις μικροσκοπικές ποσότητες πετρελαίου που πρέπει να έχει κάποια επίδραση ψύξης στις βαλβίδες (όπως η βενζίνη κάνει), αν και είναι πιθανώς τόσο μικρή ώστε να μην διαφορά σε θερμοκρασίες βαλβίδα. Injection of these tiny amounts of oil must have some cooling effect on the valves (like petrol does) although it is probably so small as to make no difference to valve temperatures.

Μια λέξη της προειδοποίησης εδώ - Αν ένα σύγχρονο κινητήρα είναι υπερβολική δόση με Flashlube ή παρόμοια, απαγωγής του οι εκπομπές μπορεί να είναι σε κίνδυνο και την καταστροφή του καταλύτη, θα μπορούσε πιθανώς να προκύψει. A word of warning here - If a modern engine is Overdosed with Flashlube or similar, its exhaust emissions may well be compromised and damage to the catalytic converter will probably result.

 







1180
thanoz 05/04/2011 9:09:00 μμ


Greco Έβαλες τα πράγματα στη θέση τους. αναφέρεται καθαρά η επίδραση στην θερμοκρασία, να είσαι καλά. Αυτό που δεν διευκρινίζει πουθενά βέβαια, είναι ο ρόλος του λιπαντικού που τοποθετείται έξτρα σε μερικά συστήματα LPG. Τελικά χρειάζεται ή όχι; 






18760
grego 05/04/2011 4:52:00 μμ


Προς ενημερωση...
η μεταφραση υστερη ,δειτε το στο αγγλικο κειμενο προτιμοτερο

http://translate.google.gr/translate?hl ... k/VSR.html







13730
tsovi 05/04/2011 2:07:00 μμ


Το πυρομετρο μου εχουν πει οτι ειναι μια λυση.Εχει κανεις αλλος αποψη?





1180
thanoz 04/04/2011 9:05:00 μμ


Tsovi υπάρχει άλλο όργανο που να δείχνει την θερμοκρασία στον οδηγό; Αν δηλαδή ανέβει η θερμοκρασία στην κεφαλή, δεν θα έχουμε διαφορά ένδειξης στον δείκτη του ταμπλώ; 





14140
paxnikos_27@yahoo.gr 04/04/2011 12:40:00 πμ


ΕΧΩ ΤΟ CEED ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ !! ΤΗΝ ΧΑΝΩ ΣΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΛΑΜΔΑ !!





13730
tsovi 03/04/2011 10:56:00 πμ


thanoz θα επρεπε να γνωριζεις οτι το οργανο που βλεπεις ειναι θερμοκρασια νερου.Μαθε τα οργανα του αυτοκινητου σου.





1180
thanoz 02/04/2011 11:32:00 μμ


Αν όπως λέει ο Tsovi το υγραέριο κάνει το κινητήρα να αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες, δεν θα έπρεπε να το αντιληφθούμε όλοι μας απο το όργανο της θερμοκρασίας; Εγώ δεν διαπίστωσα καμία διαφορά στη θερμοκρασία πάντως, και νομίζω ότι δεν πρέπει να παραθέτουμε εικασίες στο φόρουμ αλλά μόνο τις εμπειρίες μας και τεκμηριωμένα στοιχεία. Αυτό που γράφτηκε για την απόσταση των μπέκ απο της βαλβίδες, παίζει κάποιο ρόλο, όχι στην θερμοκρασία, αλλά στην απόδοση του κινητήρα, (πληροφορία μηχανικού). ΕΡΙΜΙΤΙΣ, τι ακριβώς εννοείς ότι δεν κρατάει σταθερό ρελαντί;; το κρατάει ανεβασμένο; ή παίζει χαμηλά και με αστάθεια;
τι ακριβώς σου είπε ο μηχανικός για τον κύλινδρο;;






13730
tsovi 01/04/2011 10:20:00 μμ


Φιλε ΕRIMITIS ελπιζω να μην εχεις ρηγμα στο καπακη,οχι οτι δεν φτιαχνεται,απλα ειναι φασαρια και εξοδα





31320
dti 17/03/2011 8:18:00 μμ


Το υγραέριο δεν αναπτύσσει πάντα υψηλότερες θερμοκρασίες, εφόσον έχει γίνει σωστή ρύθμιση του μείγματος και σε σύγχρονα συστήματα υγρού ψεκασμού ή σε κάποια πιο εξελιγμένα αέριου ψεκασμού.
Μάλιστα, υπάρχουν περιπτώσεις που μετρήσεις με πυρόμετρο, έχουν δείξει χαμηλότερες θερμοκρασίες με το υγραέριο, σε σχέση με τη βενζίνη.
Επομένως, είναι καθαρά θέμα σωστής εγκατάστασης / ρύθμισης και υπεύθυνου εγκαταστάτη.

Και βέβαια, δεν θα γνώριζε τόσο μεγάλη επιτυχία η υγραεριοκίνηση σε πολλές χώρες, αν ήταν κάθε τρεις και λίγο να αλλάζουμε κινητήρα, άσχετα αν έχει γίνει απόσβεση ή όχι του κόστους τους συστήματος...







19130
106pyrgos 17/03/2011 5:38:00 μμ


ειναι ενα θεμα που νομιζω οτι δεν αφηνει κανενα μας αδιαφορο,να εχουμε κανει αποσβεση την εγκατασταση εννοεις η ακομα κ την ζημια που ισως γινει στο μοτερ?αν κ αυτο ειναι σχετικο,δεχομαι αυτο που λες,αλλα στο εξωτερικο ειναι πολυ μπροστα απο εμας σε οτι εχει να κανει με το υγραεριο(κ οχι μονο βεβαια αλλα δεν ειναι επι του παροντος) δηλαδη εκει το δουλευουν τοσα χρονια ενω ξερουν οτι καποια στιγμη θα χρειαστει να αλλαξουν η να επισκευασουν μοτερ?ασε που βγαινουν κ απο το εργοστασιο πλεον με υγραεριο.







13730
tsovi 17/03/2011 3:17:00 μμ


Ναι.Την αποψη μου οποιος θελει την κραταει ,και αλλος την πεταει.Ομως μεχρι να γινει αυτο θα εχουμε κανει ολοι την αποσβεση μας και θα ειμαστε και κερδισμενει.





19130
106pyrgos 16/03/2011 8:36:00 μμ


δηλαδη tsovi θεωρεις δεδομενο οτι καποια στιγμη τα μοτερ μας θα χτυπησουν οπως λες,αναλογως χρησεις αντοχης μοτερ κ χιλιομετρων?





13730
tsovi 13/03/2011 11:40:00 μμ


Παιδια δεν ειναι ουτε οι αποστασεις ουτε τα μπεκ. Ειναι οτι το υγραεριο αναπτιση πολυ μεγαλες θερμοκρασιες.Οι λαδιερες που μπαινουν ειναι αχρηστες.Απο εκει και μετα ειναι θεμα μοτερ ποτε θα χτυπηση





31320
dti 13/03/2011 8:33:00 μμ


Δεν ξέρω αν όντως στέκουν όσα γράφονται οτι τα "ιαπωνο-κορέατικα" είναι προβληματικά...
Γνωρίζετε σε ποια χώρα του κόσμου έχει τη μεγαλύτερη διάδοση η υγραεριοκίνηση;

Στη Νότιο Κορέα με αρκετά εκατομμύρια αυτοκινήτων...
Να είναι όλα με ειδικά κράματα στη μηχανή, μου φαίνεται απίθανο... 
Πιο πιθανό μου φαίνεται να κάνουν πολύ πιο σωστές εγκαταστάσεις και ρυθμίσεις... 







1300
gfotis1973 13/03/2011 7:52:00 μμ


    Συζητώντας με το δικό μου συνεργείο, ανέφερε ότι εάν τα μπεκ υγραερίου τοποθετηθούν αρκετά μακρυά από την εισαγωγή θα προκαλέσουν αύξηση την θερμοκρασίας του κινητήρα και απορύθμιση των βαλβίδων λόγω διαστολής και αλλαγής του διακένου και αυτά διότι κρυώνει το αέριο.
    Για αυτό τον λόγο έπεισα έναν φίλο μου που ήθελε να περάσει υγραέριο σε ένα avensis 2008, να απαιτήσει από το συνεργείο να τοποθετήσει τα μπεκ κάτω από το πλαστικό προστατευτικό του κινητήρα, το οποίο και έγινε. Η απόσταση των μπεκ από τον θάλαμο εισαγωγής είναι περίπου στα 15 εκατοστά.Επίσης του τοποθετήθηκε υποχρεωτικά λαδιέρα.


    Δεν ξέρω εάν βοηθώ αλλά θα ήθελα να μάθω πόσο μακρυά έχουν τοποθετηθεί τα μπεκ υγραερίου από τον θάλαμο εισαγωγής.

    






18760
grego 12/03/2011 11:20:00 μμ


Δεν θα θελαμε να παρουσιαστει αλλα πολλοι απο εμας θα το διαπιστωσουμε, προσωπικα
και ο δικος μου κινητηρας ειναι στην blaclist της prins  ,οσο για το avensis vvvtec καπου ειχα
διαβασει για προβλημα,αλλα γενικοτερα μιλανε στα forum οτι τα ιαπωνο-κορεατικα ειναι
περισσοτερο επιρεπη λογω κραματων που χρησιμοποιουν.
Βεβαια επηρεαζουν και αλλοι παραγοντεςπ.χ.κατασταση μηχανης.σωστη ρυθμιση
καυσιμου υγραεριου κ.α.





« Προηγ. 1 Επόμ. »

Δωρεάν Διαφημίσεις
των μελών του

gasprice.gr


Νέα Διαφήμιση

Τεχνικό Γραφείο - ΠλαισιοΔομή

ΠλαισιοΔομή - Σύμβουλοι Μηχανικοί. Έκδοση ενεργειακών πιστοποιητικών γρήγορα και οικονομικά.
  210-8664346